Sider

onsdag 13. juni 2012

Froske-kort / Frog-card

I dag har jeg laget to Froske-kort med min elskede Silhouette Cameo.

Today I made two Frog-cards om my highly loved Silhouette Cameo.

Det første er til en kollega som skal gå av med pensjon.

The first one is for a colleague who is retireing.


Det andre kortet er til ei venninne av meg som har bursdag i dag.

The other one is for a friend of mine whose birthday is today.

Det er flere som har bursdag i dag. Min kjære svigerinne fyller også år. Gratulerer så mye med dagen.
(Unnskyld pappa for at jeg glemte dagen din på søndag :-( jeg skal gjøre det godt igjen. )

My brothers girlfriend is also celebrating today. Happy Birthday to YOU!!
(Sorry daddy for me forgetting your birthday this Sunday :-( I'll make it up to you)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar