Sider

lørdag 23. juni 2012

Promarkers oppbevaring DIY (gjør det selv) / Promarkers storage DIY

Jeg startet med 9 slike. Rene og tørre.

I started with 9 of these (milk cartons). Clean and dry.


så kuttet jeg de ned til ca 15 cm høyde fra bunnen (lengden på tusjene)
og limte de sammen 3 i høyden.
 Etterpå limte jeg hvit kartong på utsiden og farget kartong i hver av de 9 rommene.

I cut them all down to size 15 cm from the bottom up. (the length of the markers)
Then I glued them together 3 x 3
I put white bazzill on the outside and colord cardstock in each of the 9 compartments.


Og slik ble den når jeg var ferdig

The finished result.


Praktisk oppbevaring og enkel å finne fram i. Her er hele min tusjsamling (ca 70 av 148) og god plass til resten. (som kommer etter hvert)

Practical storage with easy access.
This is all my markers (70 out of the 148) and plenty room for more. (to come)

2 kommentarer:

  1. Det va jo genialt :D
    Den ideen der ska æ lån :)

    SvarSlett
    Svar
    1. det må du bare gjøre. det er litt jobb men ønsker deg lykke til. det koster ikke mye penger bare litt tid

      Slett