Sider

lørdag 7. juli 2012

5 min nå og 5 min da blir et helt Englekor / 5 min now and 5 min then..

Jeg snublet over denne hekleoppskriften for noen år siden (2010) på søken etter julehjerter
Det har ikke blitt noen hjerter enda men det har blitt noen engler.
De er heklet i Solberg 12-4 farge 1002


I stumbled across this crochet pattern a few years ago (2010) in search of Christmas hearts
No hearts have been made ​​yet, but there have been made ​​some angels.
They are crocheted in the Solberg 12-4 color 1002


Nå har de endelig fått festet trådene og blitt strøket.
Og de stråler seg i glansen.

Now they have finally got connected threads, and have been ironed.
And they shine


Har laget noen fler enn de som vises her
men de har ligget litt nært noe rosa og fuktig så de må blekes først.

I have made some more than those shown here but they have been a bit to close to something pink and moist so they must be bleached


Disse tre damene ble til da jeg tok opp igjen tården nå.
De er laget av Lame Madeira Strikk og heklegarn som består av 65% viscose og 35 % polyester.
Det er et hvit garn med litt skimmereffekt.

These three ladies were made When I picked up  the thread.
They are made of Lame Madeira Knit and crochet yarn consisting of 65% viscose and 35% polyester. It is a white yarn with a little shimmer effect.


Alle englene har fått følge av 3 snøfnugg som jeg ikke helt skjønte meg på.
Det var vanskelig å se hvordan de ble før de var strøket.
Derfor har det bare blitt tre. Men nå som de ble så fine kan det fort hende at det blir flere.
Mønstrene på disse er også gratis men finner de ikke igjen nå.
Om noen vet, så tips meg og jeg skal linke.

All the angels have been joined by three snowflakes that I do not quite understand.
It was difficult to see what they became until they were ironed
Therefore, it has only become three. But now that they were so beautiful, it soon may be more.
The patterns of these are also free but I can not find them right now.
If anyone knows, then tip me and I'll link.


God Jul!

Merry Christmas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar