Sider

lørdag 28. juli 2012

Ferdig!! / Done!!

Da er den ferdig, som planlagt før slutten av sommerferien.

Regnbuejakke er navnet den har fått.
Barna mine som har valgt det og det passer jo veldig bra
med tanke på den våte sommeren som er og de fargerike knappene den har fått.


Then it is finished, as planned before the end of summer vacation.

Rainbow Jacket is the name it has received
 My children have chosen it and it fits really good given the wet summer which is
and the colorful buttons it has been given.


Den ble litt større enn jeg hadde trodd, men den er utrolig deilig og varm.
Du kan se første halvdel av dette innlegget HER

It was a little larger than I had imagined, but it is incredibly comfortable and warm. You can see the first half of this post HERE
  

Jeg har allerede fått bestilling på en slik.
Mamma! Kan du lage slik jakke til meg også???
PLEEEEASE????

Det er jo tydelig at den falt i smak.


I have already received an order for another one.
Mom! Can you make this jacket for me too??
PLEEEEASE????

It's obvious that it was greatly liked.


2 kommentarer:

  1. Wow! For en kul jakke, digger knappene :)
    Ha en fin søndag videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det. Moro at du liker det jeg lager. Jeg digger den også. Og den er enda bedre enn den ser ut. =)

      Slett